Hubungi Kami

IBU PEJABAT

Level 19, Menara Bank Islam, No 22, Jalan Perak, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
Talian umum

+603 2161 2524 / 2924

Fax

+603 2161 2464

Talian Bebas Tol

1800-88-1196

Emel

marketing.bimbinvest@bankislam.com.my

Pusat Penyelesain Pertikaian Industri Sekuriti (SIDREC)

Jika anda seorang individu atau pelabur pemilik tungal dan tidak berpuas hati dengan hasil proses penyelesaian pertikaian kami, anda boleh merujuk pertikaian anda kepada Pusat Penyelesaian Pertikaian Sekuriti (“SIDREC”) melalui mod berikut. Anda boleh berbuat demikian sama ada dalam masa 180 hari selepas menerima jawapan akhir dari kami atau dalam masa 90 hari dari tarikh anda telah memfailkan aduan itu, tanpa mengira sama ada jawapan terakhir telah dihantar oleh kami:

Nota:

SIDREC telah berpindah ke premis baharu di Menara Takaful Malaysia, Kuala Lumpur, pada 18 September 2024

📍 Alamat Baharu: Level 25, Menara Takaful Malaysia, No.4 Jalan Sultan Sulaiman, 50000 Kuala Lumpur
☎️ No. Telefon Baharu: +60-3-2276 6969


Untuk maklumat lanjut, layari www.sidrec.com.my atau +60-3-2276 6969
SIDREC Soalan-soalan Lazim (FAQs)


SIDREC-Process-Flow-Leaflet-English-Web-Oct-2024_page-0001.jpg