IBU PEJABAT
+603 2161 2524 / 2924
+603 2161 2464
1800-88-1196
+6012 549 9355
marketing.bimbinvest@bankislam.com.my
Pusat Penyelesain Pertikaian Industri Sekuriti (SIDREC)
Jika anda seorang individu atau pelabur pemilik tungal dan tidak berpuas hati dengan hasil proses penyelesaian pertikaian kami, anda boleh merujuk pertikaian anda kepada Pusat Penyelesaian Pertikaian Sekuriti (“SIDREC”) melalui mod berikut. Anda boleh berbuat demikian sama ada dalam masa 180 hari selepas menerima jawapan akhir dari kami atau dalam masa 90 hari dari tarikh anda telah memfailkan aduan itu, tanpa mengira sama ada jawapan terakhir telah dihantar oleh kami:
Nota:
SIDREC telah berpindah ke premis baharu di Menara Takaful Malaysia, Kuala Lumpur, pada 18 September 2024
📍 Alamat Baharu: Level 25, Menara Takaful Malaysia, No.4 Jalan Sultan Sulaiman, 50000 Kuala Lumpur
☎️ No. Telefon Baharu: +60-3-2276 6969
Untuk maklumat lanjut, layari www.sidrec.com.my atau +60-3-2276 6969
SIDREC Soalan-soalan Lazim (FAQs)